فرماندار طبس: کم کاری یک مدیر،خیانت به مردم،خیانت به نظام و خیانت به اسلام است

یزدفردا :طبس- سیدابوالفضل حقانی- سرپرستی یزد فردا:جلسه شورای اداری طبس،با هدف بازدید و رسیدگی به مشکلات مردم دهستان کویر- در روستای*دهنو* از توابع بخش دیهوک در شهرستان طبس برگزار شد.

فرماندار طبس که در اولین جلسه شوراي اداري سال 1390 سخن می گفت، با تأکید بر رسیدگی عاجل به مشکلات مردمی، هرگونه کم کاری و ضعف در مدیران را خیانت به مردم،نظام واسلام خواند.

*عزیزبهزادی*فرماتدار طبس گفت:مدیران ما، از دیدگاه *خدمتگذاری مردم* به خود نگاه می کنند و افتخار پرچمداری حمایت از محرومین در دنیا از آن دولت ماست وبرهمین اساس ،حضور در جلسات شورای اداری برای تک تک مدیران ،واجب و وظیفه است و هرگز پذیرفته نیست که مدیر، پاسخی قانع کننده برای مردم نداشته باشد.


فرماندار طبس، با تقدیر از مسئولانی که رنج سفر را برخود هموار کرده و از نزدیک به درخواست های مردم رسیدگی می کنند، تأکید کرد:در حالی که مقام معظم رهبری- ریاست محترم جمهوری- امام جمعه بزرگوار طبس شخصأ خود در سفرهای اداری به جهت حل مشکلات احتمالی مردم- بویژه روستاییان عزیز حضور پیدا می کنند،بر همه ما واجب است تا لحظه به لحظه با مردم و در کنار آنها باشیم.

*بهزادی* به مدیران طبسی خاطرنشان ساخت:امروز بعد از سی و دو سال سابقه مدیریت اسلامی در نظام ،باید همه رنجها و محرومیت ها را با قوت و قدرت ریشه کن کنید و من برای حصول نتیجه تا آخرین قدم همراه شما هستم.

وی گفت: در سیستم اجرایی طبس هرگز ازمسئولی پذیرفته نیست، که در مورد بودجه اختصاصی یا پروژه های در دست اقدام و یا درخواستهای عام المنفعه مردم،کوتاهی شود.اگر مدیران کل ،پاسخ نمی دهند-اگر بودجه در استان متوقف است- اگرپیمانکار کوتاهی میکند، آنقدر به اداره کل خود رجوع کرده وآنقدر مکاتبه کنید تا هرچه سریعتر پاسخ بگیرید، اگر نشد به واسطه من با جناب استاندار در جریان بگذارید، اگر نشد به همین روش تا وزیر و رییس جمهور بروید اما در جلسه شورای اداری با دست پر بیایید.الحمدلله مدیران ارشد نظام،هم پاسخگویند و هم پیگیر،پس در راه خدمت به مردم و منطقه هرگز آرام و قرار به خود راه ندهید.


*عزیز بهزادی* فرماندارطبس: با اشاره به بیست و نه سفر خود در سه ماه گذشته به جهت رفع مشکلات و اخذ بودجه و جذب سرمایه گذار برای شهرستان طبس، از مدیرانی که مانند او در خدمت به مردم فکر می کنند بسیار سپاسگزاری کرد.

نماینده عالی دولت در طبس، با برائت جستن از هرگونه سیاست بازی و ریاکاری گفت: صداقت با مردم و شفافیت در گفتار و رفتار را سرلوحه کار خود قرار دهیدو همه امور مربوط به حوزه کاریتان را به دقت رصد کنید- بررسی کنید و با توکل به خدای متعال و ائمه معصومین(ع) همانگونه که تا کنون بوده اید، در عرصه خدمت به مردم و کشور عزیزمان بمانید.

به گفته رییس شورای اداری طبس: جلسه بعدی این شورا، در روستای *ملوند *از توابع بخش عشق آباد برگزار خواهد شد.

این نشست با هماهنگی روابط عمومی فرمانداری طبس، با حضور خبرنگاران همراه بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا